Гарантійні зобов’язання
1. Термін
гарантії - 2 роки з моменту покупки. Гарантія покриває дефекти матеріалів та
виробництва, які виникають під час звичайної експлуатації виробу.
2. Гарантійне
обслуговування буде надано безкоштовно. Якщо виявлено дефект, пов'язаний з
матеріалами та/або виробництвом, компанія замінить або відремонтує виріб
безкоштовно.
3. Гарантія
не поширюється на зношування, неправильну експлуатацію або пошкодження,
спричинені надмірним використанням виробу. Наприклад, гарантія не буде застосовуватися,
якщо виріб пошкоджено унаслідок контакту з агресивними рідинами, дією високої
температури, або унаслідок падіння або інших механічних пошкоджень.
3.1. Гарантія не
розповсюджується на випадки, коли виріб залишає колір на речах. Це може бути
прямим контактом виробу з вологою та не підлягає заміні або відшкодуванню по
причині не правильного користування або зберігання виробу
4. Гарантія
також не буде застосовуватися у випадку, якщо будь-які ремонти або модифікації
виробу були виконані третіми сторонами без дозволу виробника.
5. Якщо виріб
не задовольняє вимогам гарантії, виробник має право відхилити гарантійну
заявку.
6. Для
виробів, які підлягають гарантійному ремонту, клієнт повинен звернутися до
продавця або виробника з проблемою, надавши при цьому докази покупки. Клієнт
має забезпечити (оплатити) доставку виробу до майстерні.
7. При
зверненні за гарантійним обслуговуванням, клієнт повинен повністю відокремити
будь-які додаткові аксесуари або комплектуючі, які не входять до складу виробу,
та які можуть завадити в процесі ремонту.
8. Гарантія
на замінені деталі та вироблену роботу залишається в силі до закінчення
оригінального періоду гарантії.
9. Гарантія
не розповсюджується на товари, що були придбані не в офіційному інтернет або
фізичному магазині майстерні.
10. Майстерня Sandr не несе
відповідальності за будь-які ушкодження або втрати виробу, які виникли під час
транспортування, якщо такий транспорт здійснювався не майстернею.
11. Гарантія не
впливає на права споживача, надані законодавством про захист прав споживачів.
12. Гарантія не
включає в себе випадки непередбачуваної дії природних катастроф, війни,
економічних санкцій та інших обставин форс-мажорного характеру.